وای چقدر هوس خرما کردم 😊😊

۸ پاسخ

ان شالله سالم باشه فقط

الان فصلشه ما جنوبیا خرما تازه میخوریم هرروز جاتون خالی

خیلی عحیبه برام، سرردخترم بس تعوع داشتم اصن نمیشد چیز ی بخورم

نگرانم خیلی

من چرا چیزی هوس نمیکنم اصن تهوع ام ندارم ☹️☹️

واسه کسی که قندش لب مرزه میتونه بخوره

دختره

بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری