۴ پاسخ

منم دارم باید مایعات زیاد بخوری نسکافه بخور

من طبیعی زایمان کردم ولی تا الان که ۴۵ روزمه
سردرد میشم گاهی بیستر گاهی کمتر به خاطر افت فشار😒

فقط نسکافه بخور

نه طبیعیه بخاطر مواد بیهوشیه
مایعات زیاد بخور از بدنت بره بیرون موادش

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی