۱۰ پاسخ

زیاد نیست ولی فک میکنم ناشتات یکم بالا باشه حالا من اطلاعات خاصی ندارم دکتر بهتر میدونه

ناشتا باید زیر ۹۲باشه

کدو با ماست بخور میاد پایین

خیلی عالیه

ناشتای منم‌مثل شما
بالاست

دکترمون به من گفت ۹۴ هم زیاده

نرمال نگران نباش

من ناشتا 86 بود بعد گلوکز 130 بعد دوساعت 79 بود ولی فکر کنم مال شما ناشتا بالا باشه

بقیه ی ساعتات چقدره قندت؟

۱۲۹ قنده یک ساعت بعدته؟

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی