بچها کالسکه چه مدلی گرفتید؟

۱۹ پاسخ

خخخ نخریدم بعدا بخرم یه مدل ارزان میخرم بعضیا میرن ۲۰میلیون میدن کالسکه فقط چ خبره بابا

دلیجان

من نگرفتم آغوشی گرفتم چون هر جا برم با ماشینم

من نمیگیرم چون بیرون نمیبرم بچرو تا ۶ ماهگی اکه هم ببرم دوطبقه نمیتونم ببرم پایین بالا هی

منم کیدیلو مدل d900

مایررکریکاتشو

popypapa عزیزم

تصویر

من برا پسرم کالسکه ۳ چرخ گرفتم خیلی بکارم میومدخیلی هم خوب بود جنسش خوبه خداروشکر الانم نو هست

از این

تصویر

من اینو خریدم

تصویر

من ببکو گرفتم. اما پشیمونم. جویی انگار بهتر بود

من مدل دلیجان گرفتم از پیج سانی بی بی سرویس کالسکشو گرفتم ۴۹۰۰ ک کریر و ساک لوازم هم داره

دلیجان

منک اصلا نمیخرم😅از چهار طبقه چطو. ببرم پایین🥴

قیمتا انقدر بالاعه ک ادم میمونه🤦‍♀️

من ی مدل نمیدونم اسمش چیه گرفتم عالییییی بود

دلیجان

مسافرتی

من هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی