خانما گردو خیس بخوریم یا خوب نی؟

۴ پاسخ

گردووووو وای چ چیز عجیبی
وا مگه کسی گردو هم میخوره؟؟؟😀

من میخورم

نخور خوب نیست بده من بخورم 😬

من خوردم چند بار روزی ۳ ۴ تا بد نی

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی