۹ پاسخ

شیرینی

من ی لیوان طالبی خوردم قشنگ تکون میخورد😍😂

بستنی نوشابه

والا من که صبح نون و کره عسل خوردم شله زرد و ابمویوه ام خوردم. بچه ام قشنگ به حالت خوابیده بود داشت شست دستشو میخورد . یعنی من مردم براااااااش🥺🥺🥺♥️فیلمشو گرفتم روزی صدبار میبینم

آب میوه باکیک

آب میوه شیرین بگیر همونجا بخور و همزمان قدم بزن

چیپس گوجه ای🦦

به من گفتن نوشابه اونم قوطی فلزی باشه

چیزشیرین عزیزم من ک بستنی وشکلات خوردم خوب چرخید

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری