سلام عزیزان
نظرتون راجب بیمه عمر برای بچها چیه؟؟

۴ پاسخ

منم میدم

چطوریه جریانش باید چیکار کرد

پولشم دل به خواهیه هرچقدخودت بخوای میریزی من ماهی ۳۰۰میدم میتونی کمتریابیشترم بدی

من براش گرفتم خوبه یه سرمایه گذاری واسه بچه ها لااقل بیست سالگی یه حقوقی میگیرن

سوال های مرتبط

مامان 🍓آرامیس🍓 مامان 🍓آرامیس🍓 ۱ سالگی
مامان فنچول🫀👶 مامان فنچول🫀👶 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی