بفرمایین میوه
روزی یه وعده میوه خیلی خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

نوش جونت عزیزم
ولی برای جذب بهتر خواص میوه بهتره که بین هر میوه حداقل بیست دقیقه زمان بدی مثلا چند مدل مختلف میوه رو همزمان باهم نخورید...

چقدر خوب میتونی این همه رو بخوری من اصلان میلم به میوه نمیکنه بارور یه دونه هلو یا سایر 😩

من رو دخترم هیچ‌نخوردم رو تو شکمم خدا شکر میخورم

نوش جونت نی نی جون 😍🤩

وای چه خوشمزه ب نظر می‌رسه😄😍

از همه میوه ها بدم میاد 😑

الان هوس کنم برام مگه میتونی بفرستی دختر 🍏🍎🧀😍😋😀😀🤣🤣

نوش جان

هیچکدوم رو نمیتونم بخورم
بجز سیب

🤣🤣🤣 منم به خودم میام میبینم از هر چیزی ۷-۸ وعده خوردم

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌ویکم بارداری