خانما وزن ۲۷۰۰تو هفته ۳۶خوبه؟؟

۳ پاسخ

یکم کمه
من ۳۷هفته رفتم ۳۱۰۰بود

من امروز۳۶ هفته و ۴ روز بودم ۲۷۰۰ بود دکتر سونو گفت کمه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان kaya🫶🏻🐼 مامان kaya🫶🏻🐼 ۴ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی