۹ پاسخ

من ک ازاولش میخورم بستگی ب بدنت داره عزیز

منم میخورم،،دکتر گفت روزی ۳یا ۵ تا خرما گردو مشکلی نیست

به اندازش اشکال نداره،بچتون اگه پسره دائم نخور نمیدونم چقد واقعیه منم شنیدم سر پسر خیلی‌گرمی نخوری

من هرروز خرما میخوردم الان ندارم ک نمیخورم

ن بخور

من یکی دوتا گردو میخورم. خرما هم دوتا دونه ایراد ندارع. یه روزایی هم نخور

من خرما نمیتونم بخورم اب اولش فقط دوتا خوردم بزور ولی گردو هر روز صبحونه میخورم

ن بابا ..حدش رو رعایت کن.من همش خوراکم گرمیه

عالیه
فقط خیلی زیاد نخور
روزی سه تا اوکیه

سوال های مرتبط

مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد