چرا اینقدر به خودتون سخت میگیرید عزیزم زن باردار هیچ چیز براش ممنوع نیست چون به غذا نیاز داره هرچی دوس داریم میتونیم بخوریم
کیوی خوبه شبر هم یه لیوان بخوری روزی خوبه برا یبوست
من از اول بارداری خوردم اصن ترک نمیکنم
خوب عزیزم
آره خوبه
همه چی ب اندازهش خوبه
من این هفته روزی یکی کیوی خوردم
وای من کیوی میخورم زبونم زخم میشه خون میوفته
کیوی خوبه بد نیس اصلا انجیر خشکم برای یبوست عالیه
کیوی خییلی خوبه قند زیادی هم نداره
اره خوبه
آره خوبه بهتره رسیده بخوری
خیلی خوبه من فقط کیوی میخوردم اونم زیاد چرا بد باشه
هیچ میوه ای بد نیست زیادش هم
نه خوبه کیوی رسیده بخور
کیوی برای یبوست عالی و کلا میوه مفیدی توی بارداری ..دکترم بهم پیشنهاد داده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.