۴ پاسخ

من یادم نبود صبحش ساعت چهار هوس چایی شیرین و پنیر کردم ازمایش دادم ساعت ۹ قندم کاملا نرمال بود

خیر ، حتی اگه شیرینی جات هم بخورید بدن خودش خودکار عمل می‌کنه و قند رو نرمال می‌کنه

برنج و چیزای شیرین نخور

فکر نکنم منم فردا ازمایش دارم👀😱

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی