۱۱ پاسخ

دکتر گفته کمه؟

من تواین هفته2کیلوبزوربود انقدراعصابم خورده هرچیم فکرکنی میخورم

وزنش ک خیلی خوبه. ولی لیدی میل بخوری خیلی رو افزایش وزنش جواب میده. واسه من خداروشکر خوب بود

چیزای مقوی بخور الکی بستنی ودلستر نخور قندت بره بالا

برا منم 33هفته 2100بود...
ب نظرم وزنش خوبه نیاز نیست پودر بخوری

گلم وزنش که خوبه 😊

خیلی خوبه که ، خودسر پودر و اینا نخور

وزنش خوبه عزیزم ، سر خورد پودر و اینا نخور

من ۳۳هفته ۱۴۰۰بود
به نظرم واسه شما خوبه

وزنش خوبه چیزی نخور

عالیه که وزنش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 ۳ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو ۱ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی