مامانا واس وزن گیری جنین چی بخورم ؟

۱۱ پاسخ

عزیزم برای انتی هم سونوگرافی دکتر حسینی بودی؟؟

مرغ و ماهی

حلیم مغزیجات انار بستنی

مغزیجات و پروتتین ها ما بقی چیزا فقط خودت چاقتر میکنه

من بستنی زیاد میخوردم اونوقتم ک بدنیا اومد چهارکیلو بود

فرق‌نداره چ دلستری باشه

تخم مرغ آبپز، پروتئین، حلیم، مغزیجات، گردو

مغزیجات
لبنیات
گوشت مرغ ماهی ماست یونانی اینها عالی ان
اینها هم در درجه دوم چون هم مادر وزن میگیره هم جنین
مثل دلستر مربا بستنی

کره بادوم زمینی خوبه .تخم مرغ ومرغ و کلا چیزهای که پروتئین بالایی دارن

آجیل .گوشت و‌مرغ کبابی.

بستنی
حلیم
دلستر من اینارو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان کوچول مامان نویان کوچول ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی