سلام قند ناشتا میشه از ۱۱ شب چیزی نخورد تا صب؟

۱ پاسخ

۸الی ۱۲ساعت باید ناشتا باشی یعنی ۱۱صب باید این ازمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ سالگی