۴ پاسخ

نمیدونم چرا میگین افتضاح ،من این گلوکز خیلی بهم چسبید ،تازه گفتن اروم بخور من هواسم نبود یهو همشو سر کشیدم ،خیلی مزه داد بهم

من سخت تررررررین ازمایشی ک میترسیدمممم همین بود

اصلا یادم میاد حالم باز بد میشه از گرسنگی خیلی حالم بد شده بود تا دوروز بی رقم شده بودم

چرا بده بخاطر اون شربته؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه 👶🏻 مامان معجزه 👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی