۱۰ پاسخ

تونستی تحمل کنی؟من تمامشو بالااوردم

طعمش خیلی خوبه که😂🤭

خیلی خوشمزه بود البته چند سال قبل
الانو نمیدونم طعم پرتقال شیرین میداد😂

ی سوال اول باید ناشتا باشیم ازمایش میگیرن بعد دوساعت اینو میدن بخوریم برای آزمایش مجدد؟

توام بچت بعد خوردنش حرکاتش زیاد شده؟

خوب بود بدمزه نبود
من یکساعت پیش خوردم

چرا دکترم ب من نگفت برم؟😐

متنفرم ازش😫😫😫

عزیزممم منم ۲۴ هفته شدم می‌خوام برم آزمایش و اینکه منم اسم دخترم و جانان گذاشتم 🥺😍♥️

چند هفته انجامش دادی

سوال های مرتبط

مامان مروارید مامان مروارید روزهای ابتدایی تولد
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی