۱۰ پاسخ

چرا رنگش سفیدع؟؟

منم یکشنبه میرم 🥲

برا کسایی ک ویار شیرین دارن این شربت عالیه پس😂😂😂من ویارم شیرینه فک کنم خیلی قراره حال کنم

سلام بدبخت 😐😂ایی چقدر بدم میاد ازاین ازمایش خداروشکر پشت سر گذاشتمش

وای این لعنتی یبار تو ۷ماهگی دادم یبار تو ۸ماهگی

نوش جون🤣❤️

برا من پرتقالی بود دلت بسوزه 😋🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
قابل تحمله نگران نباش

انقد شیرینه که نگووو😂

من دیروز انجام دام انقد خوشمزه بود

چند هفته رفتی عزیزم؟ نگفتن کی اماده میشه جوابش؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه 👶🏻 مامان معجزه 👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی