۱ پاسخ

آرد سنگک با کره و یکم روغن ک کره نسوزه تفت بده

یک ظرف مدت شیره درست کن من تو لیوان درست میکنم یک تیکه نبات ميندازم با آب جوش حل میکنم

شیره به آرد اضافه میکنی و تند تند هم میزنی..من یک مقدار شیره انگور هم میریزم.. گلاب و زعفرون هم اضافه میکنی. بعد تو ظرف کشیدی انواع مغزیجات براش می‌ریزی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی
مامان نیلای 
🌷 مامان نیلای 🌷 ۱۷ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی