کیا تو این دوره هستن علائمی هم دارید

تصویر
۳ پاسخ

منم عین شما نمیدونم چرا سینه هام درد می‌کنه نکنه پرو لاکتینم بالا باشه
همم این سری یکم خارش دارم

من مثل شمام علائمی ندارم😔😔😔😔

منم دقیقا مثل مال شماست
زیر دلم درد می کنه و ترشح دارم
اصلا حال روحیمم خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری