خانما کیا شیر ماجان میخورن

۵ پاسخ

من میخورم
طعمشو دوست دارم چون شیرخشک داخلش داره هم خوشمزست هم مفیده
با بستنی و موز میریزم تو مخلوط کن روزی یک لیوان میخورم
بعضی وقتام یه قاشق بادوم پودر میکنم میریزم توش

منم میخورم از نظر طعمی خیلی فرقی نداره با شیر معمولی ولی من هروقت میخورم حس میکنم ته دلمو خیلی میگیره تا چند ساعت بعدش سیرم

به نظرم چسی جدیده ملت رو آوردن وگرنه چیز خاصی نداره همون شیر عسل و مغزیجات خاصیتش بیشتره

اون برای چیع

من.

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا وفسقلی مامان نورا وفسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد