طول سرویکس ۲۹باسه یعنی خیلی بده

۱۰ پاسخ

مرسی از همه ❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻

اره مال من ۲۵ بود رفت ۳۱

یکم پایینه شباف و امپول نیاز داری بمنم داد ولی مجدد سونونکردم ببینم چنده

اره عزیزم من با شیاف رفت بالا

تو هفته شما اره کمه30 ب بالا خوبه

استراجت کن میاد بالا

کسی بوده با شیافت خوب بشه یعنی سرویکس بالابره

کسی بوده با شیافت خوب بشه یعنی سرویکس بالابره

ن عزیزم با سونو واژینال ۲۹ بود؟

بله ی کم پایینه

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری