۷ پاسخ

من از از هفته های اول که متوجه شدم باردارم سعی کردم نخوابم که عادت کنم ولی واقعا سخته🥲🥲🥲

از 20هفته به بعد

یکم اشکال نداره ولی درکل روی پهلو بخواب

من از همین هفته ها به بعد دیگه به کمر نخوابیدم

من میخوابم🙄

از الان دیگه نخاب
من از همون اول از ۵ هفتگی به چپ و راست خوابیدم الان هم اکثرا به چپ میخابم

من از ۱۲ هفته به بعد رو پهلو بودم

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی