بچه ها یبوست گرفتممم دارم میمیرم چیکار کنم

۹ پاسخ

عزیزم چای سبز کارکن بخور فقط یک لیوان خوب میشه

دوتا آلو بخور

من یه ماه جیگرم در اومد از دست یبوست و بواسیر.الان آلو بخارا و کلم و آلو و هلو روزی میخورم اصلا خیلی خوب شدم!.دکترم رفته بودم فایده نداشت.خوردنی هاتو رعایت کن

تا میتونی اب بخور خیلی جوابه

انجیر خشک و شبا خیس کن
صبحا ناشتا بخور روزی ۵تا

انجیر خشک بگیر بذار دم بکشه بخور عالیه

زردالو، هلو، میوه بخور بهتر میشی

زیتون سیاه
انجیر و انگور
الوچه
و اگر شدید هست و با اینا رفع نشد برو دکتر بهت دارو میده

منم گرفتم🥴😬 روغن زیتون بخر بریز رو سالاد بخور اونم نشد آلو بخارا یا انجیر

سوال های مرتبط

مامان مامي من مامان مامي من هفته نهم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ویکم بارداری