اره منم اینجوری ام
روزی 2 یا 3 تا کیوی میخورم ی کوچولو بهتر میشم
هیچی به اندازه ی انجیر واسه یبوست خوب نیست
انجیر خشک شده بگیر بزار تو آب گرم خیس بخوره بمونه صبح ها ناشتا بخور عالیه
من سر بارداری اولم نمیدونستم یبوست چیه اصن سر این بارداریم بیچاره شدممممم دیگه همه کاریم کردم انگار نه انگارررررر
اره ماه های اول بیشتر میشه که احتمالن از قبل هم داشتی .ماه ۳ برطرف میشه اگر مراعات نکنی ماهای اخرم میاد .کاهو و شیر سرد و الو
لواشک
کیوی
آب زیاد بخور
عزیزم زیتون و کاهو و سوپ و مایعات زیاد بخور
الو و لواشک زیادبخور
ب دکترت بگو شربت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.