بچه ها خیلی یبوست دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

آلو بخارا در حد 2,3 دونه
انجیر خشک
روغن زیتون یک قاشق رو غذا یا سالاد بریز
آب و مایعات زیاد مصرف کن

شیر و خرما هم خوبه هر شب یک لیوان بخور ،انجیر رو با گلاب خیس کن صبح ها بخور خوب میشی ولی خیلی حس بدیه

روغن زیتون بریز رو غذا
آب زیاد بخور
سیب با پوست بخور
استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان آوین و آوا 😍 مامان آوین و آوا 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ام بارداری