۵ پاسخ

راستی ی محلولی هس میگن ازمایش میری میدن خیلی بدمزس چن ماهگی میفرسه

باد کردی فدایسرت با وزن بالا بچه هیچیش نمیشه
فقط سعی کن قند و چربی کنترل‌کن نخور بخصوص چیزای شیرین قند سختره
خداینکرده اخرا فشار و قند پیدامیکنی
هرکسیم قند داره امپول انسولین میزنن اونم نمیزاره بچه وزن بگیره 😑

منم زیادی ورم کردم
مخصوصا دماغم ک شده چماغ
شوهرم میگه تا یک ماه دیگه بخاطر دماغت نمیتونی جلوتو ببینی😅😅

پیاده روی خطرناک نیس

پیاده روی کن مایعات بخور
البته اکثرا تو بارداری ورم میکنن

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری