۱ پاسخ

چون خون‌رسانی به بچه کم میشه فشار بهت میاد بخاطر همینه بخوایم هم نمی‌تونیم ...
به پهلو بخواب اگه چپ بخوابی که خیلی عالی ...

سوال های مرتبط