سلام خواهرا

شما چطورید عصاره قلم رو در میارید

۱ پاسخ

قلم همراه پیاز و دارچین بزار ۷ـ۸ ساعت بپزه روغنش دربیاد اونو خالی کن بعد دوباره آب بریز بزار یه روز با شعله کم بپزه آب کم بمونه عصاره داخل استخونارو در بیار آبشو از صافی رد کن با عصاره استخون میکس کن و بسته بندیش کن

سوال های مرتبط

مامان جانا🧡 مامان جانا🧡 ۸ ماهگی
مامان کوروش و سروش مامان کوروش و سروش ۱ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی