مامانا این شربت ا د خوبه میدم ب دخترم

۶ پاسخ

خوبه این؟؟؟

تصویر

آره این و بهتر از طعم پرتقال دوست داره اولش بد قلقلی کرد ولی بعدش آروم خورد

عالیه...من به پسرم میدم هم طعمش رو خییلی دوس داره هم مشکلی نداشته باهاش

منم همینو گرفتم ندادم ولی فعلا..طعمش خوبه؟

فرستادم ک

کو

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی