از کی باید اروغ بچه. رونگبریم؟

۳ پاسخ

من از 5روزگی میگرفتم پرستار ها میگفتن بگیر ک بالا نیاره یه بار نگرفتم بالا اورد

من از۳ماهگی دیگه نگرفتم خودش غلت میزنه اروغ میزنه

من شبا نمیگیرم روزا هم یکم میزارم بشینه خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۱۲ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان راسان مامان راسان ۱۰ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی