اگه ۱۲ هفته و یک روز برم سونو خوبه؟زود نیس ؟

۵ پاسخ

من ۱۳هفته و ۳روز
رفتم

نه خوبه برو

منم فردا میشم ۱۲ و ۱ روز و نوبت دارم سونو

نه عزیزم خوبه

ن عالیه

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری