۷ پاسخ

نه منکه دکترم نگفت برم

من دکترم نگفته

من الان دارم 27 هفته رو کامل میکنم چه سنوایی باید بدم
فقط همون انومالی رفتم

برای وزن جنین

برای چی خوبه

همه نه

نه عزیزم، تا زمانی که دکتر نگه واجب نیست

سوال های مرتبط

مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری