خانوما از کی باید شروع کنیم پیاده رویی برای زایمان

۲ پاسخ

هنوز زوده برای شما منم ۲۸هفته شروع کردم ۳۱هفته تا پای زایمان رفتم با زور دارو بچه رو نگه داشتم

اگر مشکلی نداری و جفتت پاین نیست
از ۳۵روزی دوساعت برو

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ ماهگی