این قطره خیلی خوبه

تصویر
۶ پاسخ

آرتمیس هم دکتر برای یبوست داد خیلی خوب بود

آره خیلی خوبه میرانم داشت الانم دکتر بردم پودر بهش داد

,,,,,,,,,

قیمتش چنده؟

بد نیس

اره دکتر ب بچم داد. خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان نیکی مامان نیکی ۳ ماهگی
مامان امیر سام حسین مامان امیر سام حسین ۱۵ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی