۵ پاسخ

عزیزم دردپریودی هم داشتی؟ یا علایمت چی بود فهمیدی کم شده طول سرویکست؟

با واژینال ۲۹ بود؟ حتما واژینال بده برای من شکمی ۳۰ بود واژینال دادم بود ۴۰ شکمی خیلی خطا داره

سرویکست چنده

همسرت باید امضا کنه

این همسر کجاها که نقش نداره 😅حتما شک نکنی باید بری اتاق عمل

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد بالام مامان محمد بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌ودوم بارداری