سلام
مامانا قند یک ساعت بعد صبحانه 141 خوبه؟

۳ پاسخ

بالاست من ۱۴۸ بودم دکتر گفت نیاد پایین انسولین

باید زیر 140باشه یک ساعته

قند یک ساعته اصلا ملاک نیست چه در بارداری چه در غیر بارداری
دو ساعتت باید زیر ۱۲۰ نهایت ۱۳۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان حلماسادات🩷 مامان حلماسادات🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی