۷ پاسخ

گرسنگی هم مصیبتی شده دیگه بعضی وقتا گریه ام میگیره

دست رو دلم نزار
همیشه گشنمه همیشه هم نمیدونم چی بخورم😁💚
هرروز هم این حس قوی تر میشه😄

نوش جونتون😍

نوش جونت
گوشت بشه ب تن نی نی🍬🥺

نوش جان

ول کن خواهر چه تزئین حوصله داریا نوش جان باباااا😂😂😂

منی ک هی گرسنه ام🫤

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته هشتم بارداری