سلام مامان خوردن آغوز گاو ضرر داره؟

۲ پاسخ

من آغوز گاو خوردم تو هفته ۲۰ و دل درد شدم یکم
البته زیاد خورده بودم
ولی نه مشکل ساز نبود

منظورت همون پای گاو هستش نه ضرر نداره من چند بارخوردم

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوپریراز مامان سوپریراز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری