بچه ها سنو رشد 28هفته و چهارر روز برم خوبه؟

۹ پاسخ

اره خوب بهترین زمانش ۲۸ تا ۳۲ هفته
چون از ۳۲ هفته به بعد بچه بیشترین وزنو میگیره و اگر وزنش اوکی نباشه میشه با تغذیه درستش کرد
زودتر از ۲۸ هفته نرو
منم ۲۸ هفته و ۳ روز نوبت گرفتم

چون الان بری وزنش کم باشه خودت تقویت میکنی تودوهفته بچه خیلی تغییرمیکنه خودم ۲۸هفته ۴روزرفتم

بنظرم الان برو

بهترین تایم تو ۳۰ هفتس

اگه خودت دوست داری زودتر بری اوکیه
ولی من دکترم ۳۰ هفته فرستاد و به نظرم همون ۲۸ رفته بودم زودتر متوجه میشدم وزن بچم یکم کمه زودتر توجه میکردم به خورد و خوراکم

آره برو

اگ تکوناش خوبن دیرتر برو

اره میتونی بری سونو رشد از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته‌س
من که همون ۳۲ هفته میرم

خوبه من ۲۹ هفته تمام میرم

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۲ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری