بروپیش دکترت خودش برات مینویسه کی بایدبری
میری پیش کمالیان ؟؟
اره من ۲۸ هفته میخوام برم
من ۲۸ هفته و دو روز رفتم ولی صبر کن ۲۹ هفته بشی بعد برو
والا من ک دکترم گفت ۲۶هفته برو ک طول سرویکس هم چک شه.همه گفتن زوده فلانه اما خدا ب دکترم خیر بده ک گفت برو چون فهمیدم دو دور بند ناف دور گردن بچس و باید حواسم ب حرکاتش باشه.اگ نمیدونستم شاید نسبت ب حرکاتش بیخیال بودم چون میگن بعد ۲۸هفته باید شمرد حرکاتو .بنظر من نباید بین سونو ها خیلییی فاصله باشه .بین سونو انومالی تا رشد خیلیی فاصلس
اره به من گفتن ۲۸ برم
سونو رشد از ۲۸ تا ۳۱ اینا وقت داره
بستگی ب دکترت داره چی میگه
ای جان منی که بد انومالی اصلا دیگه سونو نرفتم و حتی سونو اخرمم تاحال نرفتم نمیدونم کی بایذ برم
به من گفته ۲۸ هفته بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.