۸ پاسخ

نیازی نیست بیرون بزنید بهداشت وظیفه داره خودش بزنه رایگان الان ب من گفت برام 5ماهگی آمپول آنفولانزا رو میزنه

من نردم کلا فک نکنم برنم

من اصلا نمیزنم

چه مارکی میزنید؟

دکتر منم دیروز گفت بزن.
رفتم داروخانه گفت فقط هلندی داریم.۱ تومن
گرون بود نخریدم

مرکز بهداشتی که میری خودشون هرجا داشته باشند بهت نامه میدن بری بزنی
اینجا به من نامه دادند من رفتم

عزیزم احتمالا باید آبان ماه بریم برای تزریق واکسن

ایرانی نزنی ها
یا فرانسه یا هند فک کنم مجازی
برا همون کمه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی