خانوما کمکی و شما از کی شروع کردید ؟🤓

۴ پاسخ

طبق تجربه ی بچه اولم غذا خور شدن اصلا خوب نبود اونو از ۴ ماهگی شروع کردم این یکی رو میزارم ۶ ماه به بعد

۴ماه و ده روزگی

من امروز واکسن چهار ماهگیشو زدم دکتر بهداشت گفت از هفته بعد فرنی برنج را براش شروع کنم

من چن روزی هس میدم بهشون فرنی

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی