۵ پاسخ

جگر دوبار میشه خورد یه بار اول اولاش یه بار آخر اخراش

من بعد از ۹ماه دوشب پیش رفتم خوردم دیگه خیلی دلم میخواست

من که خوردم دو سه وعده پشت خم خیلی دلم میخواست

نه بابا بخور ماه های اول ضرر داشت

نه من میخورم هیچ ضرریم نداره..هرکیم خورده مشکلی نداشته

سوال های مرتبط

مامان 🩵ابوالفضل،🩵🧿 مامان 🩵ابوالفضل،🩵🧿 ۳ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان هفته چهلم بارداری
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد