خانم ها چرا سوزش گلو و معده دارم ؟

۲ پاسخ

اسیدمعدت زیاده

شاید سرما خوردی

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی