۵ پاسخ

سلام خانوما من ازمایش سلفری دادم گفتن بچت دختر ولی تمام علائمم به پسر میخوره جواب ازمایش امکان داره اشتباه بگه

به پهلو باید بخوابی ،به پهلوی چپ بخوابی بهتره چون خونرسانی به جنین بهتر انجام میشه

منم به پهلو میخابم ولی پهلوی چپم خیلی درد میکنه 😕

من به پهلو می‌خوابم ولی دیگه پهلوهام داغون شده 🥲

ب پهلو بخواب بیشتر ب پهلوی چپ ک خونرسانی ب جنین بهتره

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری