سلام من ۴ هفته هستم برای تشکیل قلب چی بخورم؟

۳ پاسخ

انجیر بذار خیس بخوره و با روغن زیتون آغشته کن و بخور
دکتر توو تلوزیون میگفت برای قلب جنین و مادر،عااالیه

خرما،تخم مرغ،انار

خرما
بادوم درختی
تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان یزدان💙 مامان یزدان💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری