۷ پاسخ

من نزدم اشکال نداره؟؟؟

والا داروخونه به من گفت تا۱۵مهر میشه.

قبل شروع سرما بزن اگه سرما نخوردی و تازگیا کزاز نزدی

من از دکترم پرسیدم گفت بهتره تا قبل از شروع فصل سرما زده بشه ولی تا ۱۰ و ۱۵ مهر هم میتونی بزنی و بهترین نوعش هلندی اس
ولی خب من نمیزنم گفتم اجباری گفت نه هرطور دوست داری

من گرفتم اما میترسم بزنم🥲

کاری به هفته نداره
الان موقع زدنش هست قبل فصل سرما

بهترین زمانش همین روزاس دیگه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی