ب نظرتون زعفرون دم کنم بخورم؟

۹ پاسخ

عزیزم من خودم بااین عرق سقط کردم تو خونه بارداریمو پوچمو روزی سه بار چهار قاشق با اب خوردم

تصویر

زرشک هم‌میشه دم کنی

زرشک بخور من ۹هفتع تو خونه سقط کردم ولی یک ماه خونریزی داری خیلی درد داری من به معنای واقعی مردمو زنده شدم

برو دکتر بهتره

ب نظرم زعفرون بی فایدس من ۱مثقال دم کردم با نصف لیوان اب خوردم
حتی لکه بینی هم نگرفتم فقط دندونام زرد شد

عزیزم تو این هفته ک نمیشه تو خونه سفط کرد …
چجور تا الان متوجه نشدی جنین تشکیل نشده؟؟
مگه نرفتی سونو؟!

چرا عزیزم مشکل چیه؟

میخام سقط بشه تو خونه جنین تشکیل نشده

برای چی؟؟؟؟؟
نه نخور تهش یکی دو پرک تو چایی یا غذات
دم کرده اش غلیظه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری