۴ پاسخ

عزیزم پاستوریزه باشه اشکالی نداره
گلم شما ساکن لار هستین؟اگه ساکن لار هستین میشه آدرس بهداشت بهم بدین من نمیشناسم

پنیرهای نرم مثل پنیرپیتزا رو میدونستم نباید خورد ولی لبنه رو نه ، البته میلیم نداشتم بهشون

ما همیشه لبنه میخریم میخوریم پنیر غیر پاستوریزه نباید خورد که من اونم خوردم خدا رحم کنه

پنیر غیرپاستوریزه نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی